Marketing jako hybná síla růstu firmy

Ve světě B2B platí stejná pravidla jako v B2C: maximalizovat možnosti kontaktu s cílovou skupinou, měnící se proces nákupního rozhodování, a pochopitelně zákazník jako středobod všech aktivit firmy. Interview s 80 šéfy firem prokázalo, že marketingová data jsou v současné době v B2B naprosto nezbytná. Z odpovědí vyplynuly 3 následující potřeby, které marketing umí naplnit: Firmy potřebují lépe pochopit své zákazníky (a zákazníky těchto zákazníků). Spolehlivé informace o trhu by pomohli…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace