Krok za krokem k úspěšnému PR

Vytisknout

1. Najděte problém a nabídněte řešení. Vy chcete napsat o něčem, co umíte. Novináři chtějí psát o současných otázkách. Najděte pojítko a máte vyhráno, stačí pečlivě sledovat aktuální témata. 2. To podstatné řekněte jednou větou. Rozhodněte se, v čem jste jedineční, a řekněte to tak, aby se to vešlo do předmětu emailu. Je-li to možné,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace