Klíčové tipy pro CRM

Vytisknout

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování lepších produktů a služeb, zdokonalení zákaznického servisu a zvýšení počtu prodejních příležitostí. CRM tedy má svůj účel a není jen konceptem.Firmy, které investují do systémů CRM, se mohou naučit více o svých zákaznících a nabízet více personalizované produkty a služby, protože získají každodenní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace