Jak získat více pozornosti pro malou firmu

Vytisknout

Chtějí-li malé firmy přežít a růst, měly by se naučit lépe oslovovat veřejnost. Doba, kdy stačilo vyvěsit firemní tabuli, dávno minula. Kde tedy začít? - Používejte kvalitní marketingové materiály. Tištěné materiály by měly jasně ukazovat profesionalitu firmy. Věřili byste vy sami firmě s podomácku tištěnými vizitkami? Kvalita je důležitá i u fotografií, loga a dalších grafických prvků. Ty by navíc měly reprezentovat firmu i tematicky. Zvažte najmutí odborníka. - Používejte tiskové zprávy.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace