Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi nebo slyšíme v rádiu. Měly by se vyhýbat institucionální reklamě, public relations a jakémukoli druhu reaktivní reklamy, která se nedá měřit. Naopak je třeba soustředit se na takovou reklamu, jíž půjde měřit. Znamená to mít kontrolu nad náklady a možnost měřit výsledky.Náklady i výsledky lze dobře měřit například u přímého marketingu. Stejně tak jej lze připravit na míru dostupnému rozpočtu. Pokud jde o měřitelné postupy…



Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Sales News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Sales News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Sales News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Sales News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace