Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi nebo slyšíme v rádiu. Měly by se vyhýbat institucionální reklamě, public relations a jakémukoli druhu reaktivní reklamy, která se nedá měřit. Naopak je třeba soustředit se na takovou reklamu, jíž půjde měřit. Znamená to mít kontrolu nad náklady a možnost měřit výsledky.Náklady i výsledky lze dobře měřit například u přímého marketingu. Stejně tak jej lze připravit na míru dostupnému rozpočtu. Pokud jde o měřitelné postupy…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace