Jak na PR v malé firmě

Vytisknout

PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o budování vztahů a rozvíjení silného, pozitivního image firmy. Klíčem k efektivnímu PR v malé firmě je konzistentnost. Jednotlivá sdělení je třeba vytvářet pečlivě a ve správný čas.- Určete si své publikum. Uvědomte si, s kým komunikujete. Než vydáte jakoukoli informaci, uvažujte o publiku. Někdy to mohou být stávající zákazníci, jindy zástupci médií, potenciální zákazníci, zaměstnanci, prodejci atd.- Vytvořte si plán. PR…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace