Jak na efektivní tiskové zprávy pro Internet

Vytisknout

Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou splňovat určitá kritéria. Většina znich selhává vtom, že nedokáže zaujmout pozornost médií vúvodu. Často si firmy také pletou tiskové zpráv sreklamou.Mějte na paměti, že tiskové zprávy na Internetu jsou určeny k tomu, aby je četli různí editoři a novináři. Proto by se měly řídit několika základními pravidly, aby těmto lidem usnadnily práci při čtení.- Titulek. Měl by být chytlavý a vypovídat, o čem celá zpráva bude.- Datum.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace