Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj

On-line počítačové hry již dávno neslouží jako pouhá zábava jejich hráčů. Je to též velice silný marketingový nástroj obchodníků. Ukázalo se totiž, že takové on-line simulační hry přitahují k webovým stránkám firem mnohem více zájemců než na webových stránkách umístěné statické firemní informace. Čím více hráčů tak firma na své webové stránce získá, tím větší má naději, že získá nové zákazníky.Typickým příkladem úspěšného zavedení on-line počítačové hry na firemních webových stránkách je…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace