Důvod změnit reklamní agenturu

Vytisknout

Matthew Bryan Beck pracuje jako kreativní stratég pro Ogilvy & Mather NY (mezinárodní agentura pro PR, reklamu a marketing), a proto dobře ví, jaké chování ukazuje na to, že vaše agentura není zrovna ta nejlepší. Pokud máte příležitost revidovat uzavřené kontrakty s agenturami, podívejte se na následující varovné signály. 1. Agentura nikdy nedodrží stanovený rozpočet Pokud vám agentura účtuje více, než kolik bylo dohodnuto, měly by tyto extra hodiny (a potřebná extra hotovost) mít dobré…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace