Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Vytisknout

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách spočívá v budování kvalitního mailing listu. Je to také cesta k udržení dosavadních zákazníků. Dříve, než však někoho do svého mailing listu zařadíte, zeptejte se ho, zda o to má zájem. Nejjednodušší je mít přímo na webových stránkách políčko, které zájemce zaškrtne. Čím méně informací při tom bude muset vyplňovat, tím lépe. Příliš mnoho položek od vyplnění odrazuje.Zákazníky ve svém seznamu nezaplavujte zprávami. Brzy by…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace