Británie: Výdaje na internetovou reklamu poprvé překonaly televizi

Investice do online reklamy ve Velké Británii poprvé v historii převýšily výši investic do reklamy v televizi. Ukázala to aktuální studie britského úřadu Internet Advertising Bureau.

Výdaje na internetovou reklamu posílily v první polovině letošního roku o 4,6 % na 1,75 miliardy liber, zatímco celkový reklamní trh oslabil o 17 %.

V prvním pololetí loňského roku směřovalo na internet ve Velké Británii 18,7 % výdajů určených na reklamu. Letos to bylo již 23,5 %. Televize přilákala 21,9 % všech výdajů, tištěná reklama 18,5 % a přímá reklama 11,5 %.

-kk-

Zdroj: Reuters - portál největší světové mediální agentury reuters
Štítky: TV
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace