Ano a ne e-mailového marketingu

Vytisknout

Vaši zákazníci a klienti jsou denně zavaleni velkým množstvím e-mailů. Vyžaduje to proto kombinaci know-how a kreativity, aby otevřeli ten váš. Článek shrnuje osvědčené postupy e-mailového marketingu a zároveň upozorňuje na to, čeho se vyvarovat.

- Připravte jednoduché sdělení, které bude jasně komunikováno v předmětu, titulku i tělu zprávy. Neztrácejte čas opakovaným vylepšováním zprávy, které ji ve výsledku udělá příliš složitou.

- Kvalifikovaně vybírejte e-mailové adresy a další informace o lidech a organizacích, které reprezentují. Nerozesílejte zprávy na všechny adresy, které máte v databázi.

- Nabídněte určitou hodnotu. Nesnažte se prodávat, aniž by to pro příjemce bylo užitečné.

- Nabídněte příjemcům více možností, jak se odhlásit od odběru vašich zpráv. Nepřehlížejte jejich preference.


- Strategicky propagujte své e-mailové newslettery. Nekupujte seznamy adres od třetích stran. Nejde o velikost vaší databáze, ale především o kvalitu.

- Přidejte reklamu do regulérních firemních e-mailů. Nepřipravujte se o tuto marketingovou příležitost.

- Straňte se odběrateli konkurenčních e-mailů. Nepodceňujte konkurenci a sledujte, jak se chová.

- Nezapomeňte na silnou výzvu k akci. Ujistěte se, že příjemci vašich zpráv mohou snadno získat více informací a na jejich základě jednat.

- Neustále testujte své kampaně a neusínejte na vavřínech.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Štítky: Direct Marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace