Aby newsletter došel, kam má

Vytisknout

E-mailové newslettery řady firem končí ve spárech antispamových filtrů, aniž by dorazily do poštovních schránek adresátů. Na vině je špatná struktura zpráv. Článek proto uvádí doporučení, čeho se v newsletterech vyvarovat.- Zkontrolujte předmět zprávy. Ten filtrům nikdy neunikne. Vyhýbejte se slovům, jako je zdarma, velkým písmenům, datům nebo newsletterovému záhlaví.- Pozor na velikost zprávy. Většina spamů je menší než 20 K. Váš e-mail by měl spadat do rozmezí 20 K až 50 K.- Obezřetně s…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace