8 kroků k stále aktuálnímu firemnímu blogu

Vytisknout

Zajímavý, osobní blog může být silnou součástí strategie pro propagaci firmy v rámci sociálních médií. Vytvořit a udržet takový blog však není jednoduché. Mezi nejobtížnější předpoklady úspěchu patří neustálé dodávání aktuálního obsahu. Pravidelně psát může být obtížné, a to nejen z hlediska časového. Portál Businessinsider.com proto přinesl shrnutí několika triků, jak stále aktuální obsah zajistit.

Pozvěte další bloggery

Mezi čtenáři vašeho blogu se pravděpodobně objeví aktivní přispěvatelé se zajímavými názory. Požádejte je, aby napsali vlastní články. Pomoci mohou i vaši přátelé a blízcí se zajímavými zkušenostmi. Vám to pomůže odpočinout si a blogu to přinese oživení.

Projděte starší příspěvky a přidejte něco nového

Vraťte se k tématům, kterými jste se již před časem zabývali. Přidejte nové myšlenky a poznatky.

Komentujte aktuální události

V médiích téměř vždy naleznete aktuální událost či téma, které se týká vašeho oboru nebo zájmu.

Přidejte videa nebo obrázky

Pokud jste tak dosud neučinili, rozšiřte blog o multimédia. Nabídněte osobnější pohled do firmy prostřednictvím fotografií nebo videí.

Reagujte na článek jiného bloggera

Seznamte čtenáře s článkem jiného zajímavého bloggera. Okomentujte jej nebo (s respektem) přidejte vlastní postřehy.

Přidejte bodový seznam zajímavostí, na které jste narazili

Může to být zajímavé video, fotografie nebo i kontroverzní článek, který by vaše čtenáře mohl zajímat.

Předem si vytvořte časový plán

Pak se vám nestane, že byste si na poslední chvíli nemohli vzpomenout na žádné zajímavé téma. Snažte se například na začátku týdne naplánovat témata, kterým se budete věnovat.

Ptejte se čtenářů

Zapojte čtenáře do diskuse prostřednictvím otázek. Pak shrňte nejzajímavější odpovědi.

 

-kk-

Zdroj: Business Insider - americký portál zaměřený na oblast podnikání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Insider
Štítky: Public Relations
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace