7 způsobů, jak připravit minikampaň

Pokud se vám zdá, že máte příliš dlouhou mezeru mezi kampaněmi, zkuste využít jednu z rad portálu Inc.com. Ten požádal o radu experty z významných marketingových společností, jak narychlo zorganizovat malou, ale vlivnou kampaň, která může mít i dlouhodobý vliv. 1. Vyzkoušejte nové publikum Todd Miller z The Archer Group správně podotýká, že…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace