3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru

Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl by jeho obsah poskytovat určitou hodnotu svým čtenářům. Je to vynikající příležitost, jak předávat aktuální informace a zpětnou vazbu jednotlivcům se vztahem k vaší firmě - zaměstnancům i zákazníkům. - Vybírejte otázky od čtenářů a uveřejňujte odpovědi. Je to jedna z nejsnazších cest, jak podporovat loajalitu čtenářů. - Zajistěte čerstvý a přitažlivý design. Nikdo se nechce dívat na nudnou stránku plnou textu. Články v…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace