3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří mezi nejefektivnější způsoby propagace firem hned zněkolika důvodů. Správná kombinace distribuce tiskových zpráv a vhodných témat pomáhá firmám vzkvétat. Proč byste tedy měli začít využívat tiskové zprávy pravidelně?- Tiskové zprávy budují důvěryhodnost. Tiskové zprávy se liší od placené reklamy především tím, že si je zástupci médií sami vybírají k publikování. Je to přímá cesta kbudování firemního image. Uvědomte si však,…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace