2 základní pravidla vytvoření značky

Vytisknout

Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak tato komunikace mohla správně fungovat? Právě tohle vysvětluje na portálu Inc.com John Parham z Parham Santana. Podle Parhama musí firma při definování značky respektovat 2 základní pravidla. Pravidlo první: Řekněte to radši jasně než chytře Podívejme se na konkrétní příklad Walmart: Jejich původním heslem značky bylo Vždy nízké ceny. To bylo sice jasné, ale nijak inspirující. Změnili to na Ušetřete peníze a žijte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace