2 základní pravidla vytvoření značky

Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak tato komunikace mohla správně fungovat? Právě tohle vysvětluje na portálu Inc.com John Parham z Parham Santana. Podle Parhama musí firma při definování značky respektovat 2 základní pravidla. Pravidlo první: Řekněte to radši jasně než chytře Podívejme se na konkrétní příklad Walmart: Jejich původním heslem značky bylo Vždy nízké ceny. To bylo sice jasné, ale nijak inspirující. Změnili to na Ušetřete peníze a žijte…



Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Sales News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Sales News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Sales News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Sales News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace