11 cest k získání pozornosti médií

- Buďte dosažitelní. Novináři o vás nemohou psát, pokud vás nenajdou. Rozdávejte vizitky a ujistěte se, že veškeré vaše zprávy obsahují kontakt na pracovníka odpovědného za styk s médii. - Buďte online. Měli byste mít profesionální webové stránky, na které vaše zprávy přivedou novináře i zákazníky. - Buďte struční. Zajistěte, abyste byli schopni vysvětlit aktivity vaší společnosti v co nejkratším čase. Připravte si jednu nebo dvě věty, které se objeví na vašem webu nebo v záhlaví tiskových…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace