Základní kameny úspěšného prodejního týmu

Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se hodí na všechno, každý prodejce si rozumí lépe či hůře s různými typy lidí, a prodejní oddělení by mělo sestávat ze samostatných, ale spolupracujících lidí, kteří vědí, že přerozdělování práce je základem navyšování objemu prodejů celého týmu. Podle autora Steva W. Martina, přispěvatele na blogu sítě LinkedIn, je úspěch prodejního týmu postaven na třech základních pilířích. 1. Společná vize Jediným způsobem, jak může…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace