Upselling: Seznamte se s účinnou taktikou navyšování objemu prodeje

Vytisknout

Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou se v angličtině vžil termín upselling. Je to způsob navyšování prodeje, kdy prodejce klientovi k jeho nákupu nabídne ještě rozšíření nebo relevantní služby navíc. Klasický příklad najdeme v restauracích rychlého občerstvení. Pokud si koupíte hamburger, zaměstnanec se vás zpravidla zeptá, jestli si dáte ještě nápoj nebo hranolky. Upselling je také často využíván v online prodeji, kdy jsou systémy nastavovány tak, aby vám…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace