Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

Vytisknout

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com publikoval 3 důvody, proč takové odměny do obchodní strategie nezařazovat. 1) Prodejce se bude soustředit pouze na svůj výkon Nezapomínejte, že něčí nízké prodeje nutně neznamenají pouze chybu prodejce. Nevýkonnému zaměstnanci jste například mohli změnit jeho oblast, na což nebyl připraven nebo mohl trénovat nové zaměstnance. Není potom logické odměňovat toho, kdo více zaneprázdněného prodejce přeběhl. Prodejci musí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace