Studie: Co odlišuje úspěšné prodejce od neúspěšných

Vytisknout

Nedávná studuje Steva W. Martina, který vyučuje obchodní strategie na University of Southern California, zkoumala, co odlišuje úspěšné prodejce od těch méně úspěšných. Na základě více než tisíců odpovědí prodejců, kteří pracují pro světově nejúspěšnější společnosti a těch, kteří jsou méně výkonní, vznikl seznam toho, co pomáhá prodejním úspěchům. Inspirujte se shrnutím, které publikoval server Harvard Business Review. 1) Jazyková srozumitelnost Význam a důležitost obchodníkových slov by měl…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace