Šest kroků k úspěšnému time managementu pro obchodníky

Vytisknout

Jedním z klíčů k úspěchu v oblasti obchodu je správný time management. Server Allbusiness.com přinesl několik rad, jak s časem co nejefektivněji pracovat. 1) Čas na schůzky Určete si časové rozmezí, kdy budete chodit na schůzky. Může to být například dopoledne. Snažte se toto rozmezí dodržovat. Odpoledne pak můžete trávit plněním dalších úkolů na svém seznamu. 2) Tři úkoly denně Na každý den si naplánujte maximálně tři úkoly. Víc než tři důležité položky denně se nadá zvládnout. Máte-li…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace