Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Konzultantka Colleen Francisová v zajímavém článku na síti LinkedIn uvádí, že čím více prodejci pracují s jedním produktem nebo pro jednu společnost, tím více se efektivita jejich práce snižuje. Je tomu skutečně tak? A pokud ano, jak je to možné a co lze proti tomu dělat? Příliš mnoho dedukce Jak prodejce získává…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace