Prvních pět minut s klientem krok po kroku

Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je důležitý i začátek vaší interakce s potenciálním klientem. Podle serveru INC.com je nejdůležitějších prvních pět minut, v nichž se rozhoduje o vašem prodejním úspěchu či neúspěchu. Proto přinesl návod, který je použitelný nehledě na to, co prodáváte. Popisuje ideální průběh začátku schůzky s klientem minutu po minutě. 1. minuta: Zaujeutí klienta. První minuta slouží k upoutání pozornosti a vzbuzení zájmu. Spíš jen…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace