Proč vám klienti nevěří?

Vytisknout

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho firem vysloveně vyniká v budování nedůvěry. Jak je to možné? Obchodní vztah jste postavili na lži. Lží totiž začíná spousta oslovení v dopisech, telefonech. Např.: Slyšel jsem, že jste nespokojen se svým dodavatelem.  Lidé ale nejsou hloupí a podobný úvod navodí jejich nedůvěru. Proto raději od začátku říkejte pravdu, např.: Hledám nové zákazníky Nedůvěryhodné sliby. Např. nejvyšší kvalita za nejnižší cenu. Může to být…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace