Proč jsou prodejci stále potřeba?

Vytisknout

Při nástupu digitálních a automatizovaných počítačových technologií někteří odborníci a komentátoři předpovídali, že profese prodejce (především v B2B sektoru) začne být brzy nadbytečnou. Report konzultační společnosti Forrester z dubna tohoto roku dokonce uvádí, že v USA do roku 2020 ztratí kvůli automatizaci práci 1 milion B2B prodejců. Jak ale píše Sean Gordonve svém příspěvku na blogu společnosti Sales Force, lidský faktor nelze opomenout a prodejci budou i přes veškerou IT technologii…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace