Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové

Vytisknout

Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat nové zákazníky. Forbes však na svém webu nedávno publikoval článek, ve kterém zmiňuje hned několik důvodů, proč je nutné (i když často opomíjené) věnovat se již existujícím klientům a nezapomínat na ně při honbě za klienty novými. Pokud ztratíte jednoho stávajícího zákazníka, protože na něj nemáte čas, jelikož jste byli příliš zaneprázdněni získáváním jednoho nového klienta, jste na tom ve výsledku stejně, alespoň co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace