Prezentace, která vás odliší

Vytisknout

Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální zákazník nakonec koupí od vás nebo od vaší konkurence. Bohužel mnoho prezentací zřídka zapůsobí natolik, aby motivovaly druhou osobu ke kupnímu rozhodnutí. Zde je sedm strategií, které vám pomohou vytvořit prezentaci, jež vás odliší od konkurentů.
1. Prezentace musí být pro potenciálního kupce významná, relevantní – nesmí být všeobecně zaměřená, nesmíte říkat při každé prezentaci to samé, ale zaměřit se na konkrétní osobu a jí prezentaci přizpůsobit.
2. Vytvořte spojení mezi vaším produktem nebo službou a vaším potenciálním zákazníkem – připravte si příklady, jak váš produkt nebo službu může využít tento konkrétní zákazník.
3. Jděte k věci – lidé jsou zaneprázdnění a nemají čas poslouchat zdlouhavé diskuze. Ke klíčovým bodům se dostaňte rychle.
4. Buďte živí – musíte vyjadřovat nadšení a energii, využívat efektivně hlas, modulovat ho, nemluvit monotónně.
5. Využijte herectví – nebojte se projevů, které prezentaci učiní zajímavější.
6. Využívejte hmotnou demonstraci – pište, kreslete, ukazujte,...
7. Věřte ve váš produkt nebo službu – to je nejklíčovější moment celé prezentace. Jestli v něj nevěříte, jak chcete přesvědčit zákazníka, aby si ho koupil?
-ba-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace