Posilte spokojenost zákazníků

Vytisknout

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server Callcentrehelper.com. 1) Trénujte své zaměstnance Nestačí, když jsou prodejci školeni ohledně systémů, postupů nebo pouze ohledně jejich pracovní náplně. Musíte sdílet cíle organizace a dávat opravdové příklady ohledně toho, jak jejich práce ovlivňuje pověst organizace. Organizujte pravidelná setkání, kde budete připomínat zaměření na zákazníka, podporovat schopnosti prodejců jako zvládání emocí, pozitivní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace