Oživte své prodeje v pěti krocích

Byly vaše prodeje úspěšné, ale v poslední době se vám nedaří? Techniky, které vám roky přinášely prodeje a spokojené zákazníky již nemusí fungovat. Je tedy na čase přehodnotit váš způsob prodeje. Pokud se budete motivovat tím, že si nastavíte nereálné cíle, ničemu nepomůžete. Naopak se vaše nálada ještě zhorší. Pokud chcete vaše prodeje opět oživit, inspirujte se radami, které zveřejnil sever Inc.com.

1) Setkávejte se s klienty

Pokud jste stále v kanceláři, vaši zákazníci na vás mohou snadno zapomenout. Během návštěvy nebo oběda můžete zjistit, co potřebují, dozvědět se informace o konkurenci i změnách ve vašem oboru. Pokud setkání půjde dobře, posílíte vzájemný vztah.

2) Aktualizujte sdělení

Obchodní sdělení, které vám na začátku pomohlo k úspěchu, nemusí po letech fungovat. Konkurence vás mohla dohnat a vaše sdělení neříká nic zajímavého. Co komunikujete klientům, musí být přínosné a k věci.

3) Analyzujte prodejní proces

Snažte se ze zádrhelů, které vznikají během prodeje vyvodit, co děláte špatně. Zeptejte se na názory zákazníků. Chyba může být v komunikaci, ale také kdekoli jinde.

4) Rozšiřte síť zákazníků

Je možné, že trh, na kterém se nyní nacházíte, pro vás není vyhovující nebo se potřebujete posunout na větší. Pokuste se oslovovat potenciální zákazníky mimo vaše nynější působiště. Pokud nemáte finance na velkou kampaň, vymyslete něco nápaditého. Originální PR nebo chytré video vám může přinést nové zákazníky.

5) Prověřujte poptávku

Vaše produkty se nemusí hodit pro současnou poptávku tak jako dřív. Věnujte dostatek času analýze trhu a zjistěte, kam směřuje vývoj. Inovujte a přizpůsobte své výrobky analýzám.

Následujte tyto rady a máte šanci se vrátit zpátky do situace, když jste byli úspěšnými a žádanými obchodníky.

-ka- 

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Štítky: Prodejní techniky
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace