Otázky, které si položit, když nevyjde obchod

Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého prodejce dívat se na každý neúspěšný prodej jako na zkušenost, ze které se můžete poučit. V určitém ohledu jsou neúspěšné obchody lepším impulzem pro zlepšení než obchody úspěšné. Přinášíme vám seznam otázek, které byste si měli položit při zpětné analýze prodeje, který nevyšel.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.