Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Vytisknout

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je přidat osobní kontakt. Když přijde zákazník s tím, že má naspěch a rád by přešel rovnou k jádru věci, většina prodejců přeskočí otázky upevňující osobní vztahy a přikročí rovnou k prodejní řeči. Vychvalují nabídku, společnost a cenu produktu, ale odpověď pak většinou zní ne, děkuji. Z toho vyplývá, že jakkoli zákazník spěchá, nemůžete ignorovat aspekt osobního kontaktu. Znamená to použít jednu nebo dvě smysluplné otázky,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace