Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců

Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí prostředků do rozvoje daného týmu, ale v určitých případech naopak ztrátou peněz a drahocenného času. Jak by mělo školení probíhat, aby bylo co možná největším přínosem zaměstnancům i zaměstnavateli? Článek, který nedávno zveřejnil Entrepreneur.com, uvádí nejčastější důvody nulové efektivity školení obchodních zástupců. Malý zájem vedení Školení jsou mnohdy vybírána a probíhají bez vážné snahy vedení něco změnit. Již předem se…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace