Neschovávejte se zákazníkům

Vytisknout

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název naprosto nic nevypovídá o tom, co je předmětem jejich činnosti. Neznamená to, že by si měly okamžitě změnit název, přestože je to hrdé rodinné jméno nebo si již na ně zvykli zákazníci stávající. Znamená to však, že by jej neměly uvádět na svých webových stránkách bez kontextu. Studie totiž dokazují, že uživatelé internetu v naprosté většině případů nevyhledávají firmy podle názvu, ale podle předmětu činnosti. Denně využívá na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace