Není zákazník, není byznys

Vytisknout

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s vašimi službami? Existuje minimálně deset pádných důvodů. - Vynikající zákaznické služby pomáhají budovat důvěru a důvěryhodnost, což vede k vyšší loajalitě zákazníků. - Může to pomoci rozpočtu na prodej a marketing. Je totiž méně nákladné udržet si stávaj&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace