Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016

Vytisknout

S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok 2016. Vytvoření prodejního plánu na toto období není dobré nechávat na poslední chvíli, abyste měli dostatek času na přípravu. Útlum, který zpravidla provází konec prosince, využijte na úpravu vašich prodejních procesů a softwarových prodejních nástrojů tak, abyste v lednu rovnou mohli začít plnit váš plán. A jak by tento plán měl vypadat? Konkrétní čísla Podle George Bronténa je nutné určit si konkrétní prodejní cíle,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace