Moudrý prodejce se umí správně zeptat

Vytisknout

Před časem jsme psali o tom, že během prodeje není moudré pokládat určité typy otázek. Ale místo toho, aby se prodejci učili vyhnout nesprávným otázkám, doporučuje portál CustomerThink spíše rady, jak tvořit správné otázky. Ty pomohou zajistit důvěru potenciálního klienta a krok za krokem dospět do fáze realizace prodeje. Správné otázky maj&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace