Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Ještě před prezentací daného produktu se však musí ujistit, že klient vnímá daný problém jako dostatečně zásadní na to, aby ho ihned začal řešit. K tomu slouží technika, která je v angličtina nazývaná „pain building“. Jedná se o jakési vyvolání obav u klienta, díky kterým bude brát svou situaci vážně a vy jej dokážete zaujmout řešením. Jak tyto pocity u klienta vyvolat a podnítit tak jeho pozornost?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.