Když zákazník ztrácí nervy

Loajalita zákazníků může být prchavá, přesto je základním předpokladem úspěšného fungování firmy. Zákazník ve skutečnosti nemá vždy pravdu, to však neznamená, že mu nebudete naslouchat. Zpětnou vazbu od zákazníků vždy vnímejte jako „dar“. Nemůžete totiž měnit něco, o čem nevíte. Jak potom zacházet s konkrétní stížnost&…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace