Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Vytisknout

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné kvality služeb nebo produktu. V českém prostředí je tento prodejní problém možná rozšířenější než jinde. Jak docílit toho, aby se klient nesoustředil jenom na cenu a nechal si vysvětlit, že ne vždy to nejlevnější řešení je to nejvýhodnější? Na tuto otázku odpověděl nedávný článek na serveru Forbes.com. Začněte u sebe Zákazník považuje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace