Kdy je lepší se s klientem rozloučit

Vytisknout

Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že existují případy, kdy je mnohem logičtější o určité zákazníky přijít. Jde o pět konkrétních skupin, u nichž je vhodné použít klausuli o možnostech vypovězení spolupráce. Komu máte tedy dát klientovi výpověď? Klient, který šel s kůží na trh. Obvykle jde o začínající nebo krátce existující podniky. Majitelé zpravidla očekávají, že budete ochotni jejich rizika sdílet. Chtějí nižší ceny, pracovní dobu 24/7 a svou firmu jako…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace