Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů

Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate, tedy procento potenciálních zákazníků, kteří se vašimi zákazníky skutečně stanou. Otázku procent úspěšnosti lze aplikovat na celý prodejní proces (tzn. podíl veškerých oslovených lidí a nových zákazníků), nebo na jeho dílčí části (například počet návštěvníků stránky, kteří vyplní kontaktní formulář). Pokud se pohybujete v online sféře, Forbes pro Vás má několik užitečných tipů, díky kterým můžete procento úspěšnosti v…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace