Jak získat loajální zákazníky

- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého příchozího klienta. Úsměv a zájem o zákazníky by měl být přirozený. Než začnete cokoli prezentovat nebo prodávat, poslouchejte. Buďte klidní a slušní, ale také nepoddajní. Měla by z vás vyzařovat energie a nadšení prostřednictvím řeči těla. Stejně aktivní by měli být všichni zaměstnanci.- Vytvořte příjemný první dojem. Prostředí vaší firmy by mělo dobře působit na pohled. Celková atmosféra by měla být živá.- Neslibujte příliš.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace