Jak zavést neformální hovor s klientem

Vytisknout

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem neformálně pohovořit o neobchodních věcech.Podobná doporučení můžeme často číst jak v návodech pro začínající prodejce, tak i v odborných manuálech pro letité obchodníky. Málokdy ale dostaneme k této neformální fázi nějaký konkrétnější návod. Zatímco některým jde neformální konverzace sama od sebe, někteří lidí by ocenili větší teoretickou průpravu. A té se jim dostane díky tipů k článku zveřejněného na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace