Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout, musí zákazníka přesvědčit o tom, že je jejich značka součástí života daného zákazníka. K prodeji tedy využívají emoce. Obchodníci, kteří prodávají své zboží dalším podnikatelům, ke svým zákazníkům většinou přistupují racionálně. Ještě v nedávné době tak tito prodejci věnovali minimální pozornost psychologickým potřebám svých zákazníků, kteří jsou zároveň podnikatelé. Tito zákazníci jsou ale také…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace