Jak vstoupit do podvědomí lidí

Vytisknout

V každém oboru existují dodavatelé a prodejci, které firmy nebo jedinci ihned zvažují jako první, pokud chtějí pořídit nějaký konkrétní produkt. Jak toho tyto firmy (a jejich obchodní zástupci) dosáhli? Recept na to, jak se stát mimořádným prodejcem, na kterého si po jedné zkušenosti zákazníci poté vždy vzpomenou, přinesl server INC.com. Víc než jen prodej. Abyste byli mimořádní, musíte být víc než jen prodejce. Buďte skutečným odborníkem v oboru a zajímejte se o aktivity vašich zákazníků.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace