Jak uspět u pohovoru? Odlište se od ostatních

V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní schůzka. Kandidát je v tomto případě prodejce - a produkt, který nabízí, je on sám. Jak uvádí server Forbes.com, u pohovoru platí řada stejných pravidel jako u obchodní schůzky, a platí i některé prodejní techniky a poučky. Jedním z hlavních úkolů prodejce (kandidáta) je přinést něco nového, odlišit se a ukázat, že to, co nabízí, je výjimečné a jedinečné. Jak toho u pohovoru docílit? Mějte jasno o tom, s kým mluvíte…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace